Tradíció
Ő az, aki elsőként ér be és még a mai napig is utoljára távozik az üzemünkből.
A fő célunk mindig is az volt, hogy kompromisszumok nélkül tegyünk le magas minőségű édesipari termékeket a magyar családok asztalára.
Mi választunk alapanyagot, mi kísérletezünk a receptúráinkkal addig, míg azok tökéletesek nem lesznek
A Frill Hungary egy 100%-ban magyar tulajdonú és magyar munkaerőt foglalkoztató vállalkozás, melyben ügyelünk arra, hogy természetes alapanyagokkal és környezetbarát csomagolással dolgozzunk. Évente körülbelül 120.000 km-t teszünk meg az országon belül azért, hogy mindenhová el tudjuk juttatni a termékeinket.
A legkülönfélébb ízű nápolyik mellett téli fagyi, barackmag, parány, fitt nápolyi – (hozzáadott cukor nélkül) is készül az üzemünkben.
Roppanós, édes és sós finomságainkkal szeretnénk összehozni családokat, baráti társaságokat, kollégákat, időseket és fiatalokat.
Hiszünk abban, hogy a világban lezajló, sokszor ijesztő változások ellenére
egy családi asztal, melynél nem csak a Frill termékek, hanem a résztvevők szíve is szeretettel van töltve, mindig egy tradícionális érték és esemény marad.
Most pedig egy Frilles utazásra invitálunk Benneteket az időben!
Ismerjétek meg történetünket, vállalkozásunk főbb eseményeit, melyek mind elősegítették azt, hogy immáron második generációs vállalkozásként működhessünk a magyar piacon!
2003
Első döntés
2003 végén jött el a pillanat, amikor is eldöntöttem, belevágok a családi vállalkozásomba.

2004
Elindulunk
2004. január 1-jén el is kezdtük a nápolyik, barackmagok és téli fagyik gyártását.
2005
Parány
2005 volt az az év, amikor megkezdtük a mártott ostya gyártását (parányt.)
2007
Csomagolásváltás
A 2004-ben átvett teljes termékpaletta arculatát frissítettük.
2008
Új kiszerelések
2010
Ostyasütőt veszünk
A biztonságosabb piaci igények kiszolgálása érdekében, vásároltunk egy ostyasütőt, így már saját magunk által tudtuk készíteni az ostyalapot.
2012
Online próbálkozások
Megkezdtük az online kommunikációnkat.
2017
Diabetikus termékek
Megkezdtük a diabetikus termékeink gyártását, és a klasszikus ízeink mellett folyamatosan jelentek meg az új ízeink.
2020
Online értékesítés
Nevet, logót és teljes arculatot változtattunk. Nyírtallérból Frill lettünk.
2021